Kuzenimi Siktim, Kuzenimin Kızlığını Bozdum, Kızlık Bozma Hikayeleri, Kızlık Bozma Hikayesi, Ensest Hikayeler

Kuzenimi Siktim, Kuzenimin Kızlığını Bozdum, Kızlık Bozma Hikayeleri, Kızlık Bozma Hikayesi, Ensest Hikayeler

merhaba sevgili okurlar ben serkan(gerçek adım değil ama çok yakın) ben bu yaz ağustos ayında başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum.bu olay benimle ve kuzenim arasında geçti. ben 16 kuzenim 17 yaşında. size kuzenimden bahsediyim. yaşına göre aşırı gelişmiş bir kızdır. adı damla(gerçek ismi) 1.75 boyunda portakal gibi memeleri olan geniş kalçası olan öyle yuvarlak değil kanepe gibi. bana göre çok ama çok sexi bir kızdır. benim ona karşı ilgim küçüklükten kalmış olabilir çünkü henüz ben 8 o 9 yaşındayken oyun oynarken hep o söylerdi oyunları arkadaşlarıyla hep öyle oynuyomuş o zaman. oyunlarda hep öpüşürdük ben ona sürtünürdüm. beraber banyo yapar banyo da da sürtünürdük. ama tam olarak ona bu olaydan 1 yıl önce ilgi duydum tam anlamıyla. nasıl başladı derseniz bizimmekanda yanımda çıplak dolaşmasıyla. onu da anlatıyım liseye geçeceği zaman düğünleri vardı bende annemle 1 hafta önce gittik oda mulakatlara gidip geliyodu. biz evde otururken geldi mulakattan profeterol almış yedik annem uyudu. üstünü değiştirmeye gitti 10 dk sonra sadece altında beyaz küloduyla geldi oturdu yanıma. yani amı hariç her yer açıktı. ona olan ilgim işte o zaman başladı. o olaydan sonra sürekli külotlarını kirli sepetinden alıp koklamaya başladım banyoya gidip üzerlerine boşaldım. hatta kirli donlarını giymeye bile başlamıştım o sene. düğün oldu biz evimize döndük. evimde bile o düşünüp 31 çeker olmuştum. asıl olayın olduğu zamanı anlatmaya başlıyım ben en iyisi. ben ramazan bayramından sonra istanbula gittim. ama giderken çok mutluydum çünkü hayaliyle yanıp tutuştuğum kuzenimin yanına gidecekktim. neyse istanbula geldim. duşumu aldım kuzenimle dışarı çıktık arkadaşlarının yanına sigaralar muhhabbet falan derken gece 11 gibi eve gittik. biz kuzenimle oturduk. eniştem ve halam yattılar. ben biraz kuzenimle televizyon izledikten sonra tuvalete gittim tabi önce kirli sepetine baktım kuzenimin kirli donu var mı diye vardı aldım hemen tuvalete gittim. tabi hemen koklamaya başladım. nasıl güzel kokuyo anlatamam. hatta kuzenim donlarını o kadar kirli kullanırki üstünde kıçını kaka yaptıktan sonra fazla temizlemediği için bok oluyodu. aldığımda da vardı. hemen koklamaya başladım. tabi dilimi de sürüyordum o sexi kuzenimin boklu donuna. harika bi tadı vardı. boşalacağımı anladım hemen yalamayı bırakıp cinsel organımın üstüne koydum. donunun boklu kısmına boşaldım. çişimi de yapıp çıktım tıvaletten. donunu tekrar koydum kirli sepetine. içeri geçtim. kuzenimle 2şer sigara içtikten sonra ben yol yorgunu olduğum için yatalım mı dedim o da tmm dedi. kuzenimin yatağı çift kişilk olduğu için beraber yatıyorduk. bu böyle 1 hafta devam etti. hatta bir gün ben sabah 11 de uyandım gta5 oynuyordum ps de. tam da kulübe gittim kızla dans ediyodum azdım tabi ben şortumu indirip 31 çekiyodum. tam o sırada kuzenim geldi yarağımı gördümü bilimiyorum ama bişey demedi . sonra her akşam yaptığımız gibi dışarı gittik. geldik eve kuzenim film izleyelim mi dedi olur dedim. brad pitin bir filmini izliyoduk. kuzenim ben acıktım dedi. sen acıktın mı dedi. bende evet dedim. makarna yaptık. film izlerken yedik. film gece 2 gibi bitti. normal tv izlemeye başladık. kuzenim 4 gibi yattı. ben de sabahlıycam dedim. iyi ki demişim kuzenim yattı bende 6.30 gibi yatmaya gittim. kuzenim çoktan uykuya dalmıştı ki nasıl bir pozisyon anlatamam. duvar kenarında yatıyodu o bende yanına yatacaktım ama kuzenim benim yatacağım tarafa doğru götünü dönmüş fazla yer bırakmamıştı bana. bende zar zor yattım kalan yere. bir süre bekledim dayanamadım. kuzenime doğru döndüm yarağım tabi kazık gibi olmuştu çoktan. 18cm lik yarağımla döndüm ayaklarını kendine doğru çekmişti biraz götü tamamen yarağımın karşısındaydı. ben o vaziyette pijamasından götüne sürtüyordum yarağımı. deliğine doğru zorluyordum göt deliğine doğru. kuzenim biraz hareketlendi ama hala uyuyodu. bende yarağımı çektim ama kudurmuştum. sol elimi donunun içine soktum. götü alev alev yanıyodu resmen. biraz etrafımı okşadım deliğni aramaya başladım. buldum parmağımı sokmaya çalıştım ama girmedi çok küçüktü. saate baktım annesinin uyanması yakındı. o yüzden elimi çıkardım. ama elim pijamasının üstünden hala götündeydi ve yarağımlada zoluyodum deliğini. öylece uyudum. sabah 9 gibi tekrar uyandım pozisyonumuz hala aynıydı. ben bu sefer gözümü kararttım ve daha sert dokunmaya ve yarağımla daha sert zorlmaya başladım. kendi şortum ve donumu indirdim. artık daha da iyi hissediyodum götünü. sonra elimle kalçasını donunun içinden biraz daha okşadıktan sonra yavaşça onunda altını indirmeye başladım. donunu indirdikten sonra artık hiç bir engel yoktu. götü artık tüm iştihamıyla karşımdaydı. o pozisyonda da okşamaya mıncıklamaya başladım. alev gibiydi. sonra biraz aşağılara doğru kıvrılarak götünün karşısına geçtim ve yüzümü sürtmeye başladım. kuzenimden hala tepki yoktu ve ben bundan da cesaret alarak kuzenimi sırt üstü çevirdim. kuzenimin amı kıllı ve kabarmış şekilde karşımdaydı. 5 dakika öylece seyrettim. sonra daha fazla dayanamayıp yalamaya başladım. müthiş bir tadı vardı ve harika kokuyordu. klitorisine dil darbeleri atmaya başladım. bir yandan amını yalıyor bie yandan da portakal gibi memelerini elliyordum. acayip zevkli bir şeydi. kudurmuştum. gözüm hiçbir şeyi görmez oldu. derken kuzenim aniden uyandı. ve bana aniden hızlıca bir şamar attı ve ne yapıyorsun sen dedi. yediğim şamar beni dahada azdırdı. doğruldum ve kuzenimin dudaklarına yapıştım. vakum gibi emiyordum o karşılık vermiyordu beni itmeye çalışıyordu ama gücü yetmiyordu. ben bir yandan vakum gibi kuzenimin dudaklarını öperken bir yandan da kuzenimin amını okşamaya başladım. kuzenim daha fazla dayanamadı ve oda karşılık vermeye başladı. dillerimiz adeta dans ediyordu. 15 dk öpüştükten sonra kuzenimin pijamasını ve donunu tamamen çıkardım. üstündeki askılı bodysini de çıkardım ve kuzenim karşımda çırılçıplak kalmıştı. o da benim atletimi çıkardı. saten şortumu ve boxerimi ben çıkarmıştım. kuzenime sıra sende göster kendini dedim. kuzenim ne yapcam dedi. bende kafasını alarak kazık gibi olmuş 18lik yarağıma götürdüm. kuzenim ben yalayamam iğrenirim dediysede zorla da olsa yalatmaya başladım. acemice yalıyordu ama böylesi daha güzeldi. kuzenim 10 dk yaladı ve ben volkan gibi ağzının içine patladım.kuzenim iğrendi ve neden yapyın dedi napıyim çok güzel yalıyosun dedim ve kuzenim banyoya gitti. 5 dk sonra geldi. birazdaha öpüştükden sonra yarağım tekrar şahlandı. kuzenimi yatağına sırt üstü yatırdım. oda kudurmuştu artık gir içime diyordu. bu beni dahada azdırdı. ama ona acı çektirmek istiyordum ve amını yalamaya başladım. bir yandan amını yalarken diğer yandan götüne parmağımı sokmaya başladım. kuzenim altımda kıvranıyordu. yalama işini bitirdikden sonra kuzenimin zevk sularımı götüne sürmeye başladım ve birazda götünü yaladıktan sonra kuzenimden krem istedim. ne yapacaksın dedi götüne ve yarağıma sürcem daha az acı çekersin dedim ve oda tmm dedi kremi getirdi ben kuzenim götüne ve yarağıma bolca sürdükten sonra hazır mısın dedim kuzenim hadi artık sok dedim. ve kendini kasmamasını söyledim o da benim dediklerimi aynen yapıyodu. ben artık hep o hayalimi kurduğum kuzenimin götüne yarağımın kafasını soktum. kuzenim büyük bir çığlık attı. bana çıkar vazgeçtim dedi ama ben dinlemedim. cm cm sokuyordum kuzenimin götüne. yarısına geldiğimde götünün içinde biraz bekledim. deliği genişleyince hızlı hızlı git gel yapmaya başladım. ama kuzenimin deliği o kadar dardıki 5 dk sonra içine patladım ve yarağım kuzenimn götünde üstüne yğıldım. kuzenimime nasıldı diye sordum. kuzenim harikaydı ama götüm çok acıdı dedi. ve birlikte banyoya gittik. önce kuzenimn götüne baktım büyümüştü onada söyledim olsun sen yaptın artık bu göt senin her zaman emrinde dedi. bende tşk ederek dudağına yapıştım. kuzenime bakiremisin dedi evet ama senin benim erkeğim olmanı istiyorum dedi. bende emredersiniz küçük hanım dedim ve güldük. suyun altına girdik kuzenimi suyla biraz okşadıktan sonra amını yalamaya ve memelerini sıkmaya başladım. kuzenim de yarağımı azına aldı ve sakoso çekmeye başladı. benim alet kudurunca kuzenime hadi dedim. kuzenimi yatırdım rahat ol kasma dedim. sikimi biraz tükürükledikten sonra kuzenimin amının dudaklarının hizasına getrdim ve yawaş yawaş itmeye başladım 2 cm ilerledikten sonra aniden kökledim ve kuzenimin bakireliğini aldım. sikim kan oldu. kuzenim kıvranıyor ve memelerini sıkıyordu. ben 15 dk amında hızlı hızlı gitgel yapyıkdan sonra geliyorum dedim. kuzenim elleriyle kalçama bakı uyguladı ve içinden çıkmamı istemedi. ve ben 1-2 gitgelden sonra kuzenimin amına patladım. kuzenim doğruldu ve dudağıma bir öpücük kondurdu harikaydın dedi bende o senin harikalığın aşkım dedim. duşumuzu alıp çıktık kuzenime artık evde çıplak dolaşcaz annengil gelene kadar dedim o da sen nasıl istersen aşkım dedi. aynı gün boyunca kuzenimi 2-3 defa daha siktikten sonra annesinin gelme saati yaklaştı ve giyindik. ama onlar gelene kadarda kuzenimle öpüştük. 1. hikayem bu kadar devamı gelecek. devamında kuzenim ve arkadaşlarıyla yaptığımız grup seksi anlatıcam. herkese bol sikişli günler…

Kuzenimi Siktim, Kuzenimin Kızlığını Bozdum, Kızlık Bozma Hikayeleri, Kızlık Bozma Hikayesi, Ensest Hikayeler” üzerine bir yorum

  1. Merhaba ıst volkan ben 28 yaşındayım sarışın yeşil gozlu 1,86 boyunda 80 kiloyum yanlız yaşıyorum kendime ait bir evim var bu yanlizligimi paylaşacak bir bayan arkadaş arıyorum 05314707144

Bir Cevap Yazın

