Kuzenim Yağmurun o Yumuşak Götünü Siktim

Kuzenim Yağmurun o Yumuşak Götünü Siktim, Kuzenim Yağmurun o Yumuşak Götünü Siktim parçaladım, Kuzenim Yağmurun o Yumuşak Götünden Siktim

Benim adım atakan. kahramanmaraştan ensest hikayeler üyeleri size başıman geçen bir olayı anlatacağım. Bu arada ben 18 yaşındayım.
Kuzenim var adı yağmur. O ise 17 yaşında. Yaşına göre çok seksi ve bütün erkeklerin sikmek için can attığı bir kızdı.
Boyu 1.70 civarında götü yuvarlak belli olurdu ve her gördüğümde keşke onu sikebilsem derdim. Evde otururken body giyerdi ve meme ucları belli olurdu. Sanırsam südyen giymeyordu sanırsam. Yaz olduğundan havalar sıcak olurdu. Neyse bir gün dayımlara gittik. O gün düğün vardı. O yüzden herkez şık giyinimliydi. Yağmur iste altına en minisinden bir etek giymişti. Birazcık daha kısa olsa amını görebilcektim. İçimden ah sikebilsem diye geçiriyordum.
Sonrasında evden çıkıyordum ben hemen merdivenlerden önce indim ve Yağmur inerken acele ediyormuş gibi yapıp tangasını görmeye çalışacaktım. Beklemeye başladım ve kapı açıldığında ayakkabılarımı düzeltiyormuş gibi yukarıya baktım ve sonunda yağmur çıkıyordu hemen kafamı çaktırmadan yukarı kaldırdım ve kırmızı tangasını gördüm. Öyle azmıştım ki sikim ağrımaya başlamıştı. Sanki Pantolona sığmıyordu. Arabaya bindik. Arabaya biraz kalabalık bindiğimizden yağmurun çorapsız bacaklarına bacaklarımı sürttürüyordum. Bu arada onun hissetmesini istemiyordum. Ya ters bir tepki verirse diye. Şakalaşıyorduk ve ben gülüyormuş gibi yapıp sanki
bacağına elimi koyuyordum. Öyle çok zevk alıyordum ki daha da ilermek istiyordum bu bana yetmezdi. Yağmur da benimle birlikte olmak istiyordu ama ya ters bi tepki verirse diye endişeleniyordum.
Sonra düğüne vardık ama varana kadar ben hep bacağına elimi koyup niyetimi belli etmeye çalıştım.

Düğünde yağmurun tam karşışında olacak bi sandalyeye oturdum. Bacaklarını seyretmeye başladım.
Öyle pürüzsüzdü ki bakmaktan kendimi alamıyordum. Bir an göz göze geldik sanki baktığımı anlamıştı.
Sadece gülümsedi bu bana biraz da olsa cesaret verdi. İleri gitmek için can atıyordum.
Düğün boyunca onu seyrettim. Sonunda düğün bitti ve dönüş için arabaya bindik. Fakat bir misafirimiz vardı bu yüzdenarabada biraz daha sıkışmak zorunda kaldık. Aslında bu benim işime geliyordu. Çünkü hızlıca davranıp yağmurun yanına bindim.Neredeyse yağmur kucağıma oturmak üzereydi. Bense sikimi gizlemeye çalışıyordum.
İyice azmıştım. Kesinlikle sikmeliydim onu.Eve vardık evde sohbet felan derken hep bacaklarını seyrediyordum.
Annemler ve dayımlar dedemlere gitmişlerdi. Biz ise yağmurla evde takılacaktık. Yanlız başımıza.
Aslında benim aklımdan geçen biraz sikişmekti. Yağmular biraz sohbet ettik.. yağmurların evinde sohbet odaları dedikleri bir oda vardır.. Yağmur film izleyelim mi diye sordu. Benim aradağım bi fırsat olabilirdi. Hemen korku filmlerinden aşağısı kurtarmaz dedim. O da hemen korkunç bir film koydu dvdye. Planım korkun sahnelerde ona sarılmaktı. İstediğimde oldu korkunç olan her sahneyi değerlendiriyordum. Artık iyice abarttım sadece sarılmakla yetinmiyordum.
Okşamaya başlamıştım. Artık kendime engel olamıyordum. Oda farketmişti yaptıklarımın ama hiç tepki verdimiyordu. Artık emin olmuştum onunda istediğini. Filmde öyle bir cinsel sevişme sahnesi geldiki sikim direk kalkmıştı.Yağmurun bana farkettirmeden baktını hissetmiştim. Yağmur ben bi su içeceğim diyip yerden kalkmaya çalışırken direkmen kucağıma düşmüştü. Aslında bunu bilerek yaptığını biliyordum. Kucağımda düştüğünde önceden kalkık olduğundan yağmurun kısa eteğinin arasından amına deymişti. İkimizde bir süre yerde kaldık öylece kalkmadan. Ve birden öpüşmeye başlamıştık. Öpüşürken bir yandan da belinde ellerimi gezdiriyordum.
Ohh çekmeye başlamıştı bile. Onun bu hali beni iyice tahrik etmişti. O yumuşak yuvarlak götünü mıncıklıyordum.
O ise öyle bir öpüyordu ki beni sanki dudaklarımı vakumluyorlarmış gibi oldu.
Sonra hızlı bir hamleyle bodysini çıkardım. Südyeni yoktu gerçektende. Öyle güzel ve büyüktü ki götünü sikmeden defalarkez boşalabilrdim. O da artık sikimin üstünde ellerini gezdirmeye başladı. Hemen onu kucağıma alarak yatak odasına götürdüm. Acele etmeyecektim yavaş yavaş onu sikmek istiyordum. Çünkü ona iyi bir zevk yaşatıp sonra canım istediğinde onu sikebilcektim. Bir kereyle kalmayacaktım. Yağmur eteğini indiriren bende hızlıca pantolonumu indirdim ve soyundum. Sadece boxır kalmıştı altım da o iste kırmızı tangasıyla karşımdaydı. Hayalimde ki her şey gerçek oluyordu.
O daha tangalıyken bile titremeye başlamıştım ben. Tangasını indirip hemen 69 pozisyonuna getirdim. Götünden sikecektim çünkü kızlığının gitmesini istemiyordu. İlk denediğimde girmedi küçük bir deliğe göre benim 20 cm sikim kalın ve büyük geliyordu. Hemen gidip banyodan şampuan aldım. Sikime ve yağmurun o yumuşak ve yuvarlak götüne boca ettim.
İlk denediğimde sikim çok acımıştı. Ama ikincide kayarak içeri girdi. İçeri daldığımda derin bir oh çektim. Yağmur
ise ağlıyordu. Onun ağlamaları ve bağırmaları komşulardan duyulabilirdi ama hiç birşeyi umursamıyor ve ne olursao lsun diyordum. Gel gitlere başlamıştım. Ben gel git yaptıkça yağmur acılı bir şekilde bağırıyordu.
Biraz daha hızlanınca oda zevk almaya başlamıştı. Onun zevk çığlıkları beni çok fena azdırdı ve hemen götüne boşaldım Yağmurun sonradan söylediğine göre içinde sanki bir şelale akıyormuş gibi.
Neyse ben boşaldım fakat hala inmemişti. İlk defa birini böyle güzel ve seksi birini sikiyordum.

Biraz dinlenmemiz gerekiyordu. Sanki bacaklarımız tutmuyor gibiydi. Sadece 3 dakika bekleyebildim.
Onu yan yatırıp bir bacağını elimle havaya kaldırdım götüne sokacaktım ama yağmur artık sıkılmıştı.
Amımdan sik demeye başladı. Kızlığı ğideceğini ve geri dönüşü olmayacağını söyledim. O da bağırarak hadi sik
neyi bekliyorsun ne olursa olsun demeye başladığından bende ipler koptu. Öyle seri amına pompalıyordum ki.

Hala kulaklarım çınlıyor. Onun amına 3 kere boşaldıktan sonra duş almak için banyoya girdik. Onu klozete oturup bacaklarını açıp 2 defada orda boşaldım. Artık sanki savaştan çıkmış gibi kendimizi bir yerlere atıp dinlenmek istiyorduk. Banyomuzu aldık ve gidip film izlemeye devam ettik. Fakat ilk baştakinden bir farkımız vardı öpüşüp birbirimizi elleyerek. Şimdi yağmurla evliyiz ve bir çocuğumuz var. O günden hatıra. Aslında size bunların bir uydurmaca olduğunu söylemeliyim MUhaHAhaHAahA qAndIrDım xD Onu aradabada ellediğim anda bana bir tokat atmışki bir daha böyle bir şeye kalkışamadım. Ama onu bir kere ellemek bile çok zevkliydi. İyi Günler.

Kuzenim Yağmurun o Yumuşak Götünü Siktim” üzerine bir yorum

Bir Cevap Yazın

