Gözlerimiz İle Konuşuyorduk

Antalyada Yaşıyorum Ve 37 Yaşındayım, Adım Öznur, 18 Yıllık Evliyim, 3 Çocuk Annesiyim Ve Kocamla Mutsuzum. Zaten Mutsuz Olmasam Onu Aldatmazdım! Yaşadıklarımı Sizler İle Paylaşacağım Çünkü Vicdan Azabımdan Kurtulmam Lazım… Kimselere Anlatamadım Sıkıntılarımı, Günahlarımı Anlatayım Herkez Bilsinde Bende Rahatlayım. Kocam Hamdi İle Birbirimizi Severek Evlendik. Evlendikten Hemen Sonra Hamile Kaldım Ve Oğlumu Dünyaya Getirdim. Hamdi Hiçbir Zman Benim İstediğim Gibi Bir Koca Olamadı. Ne Konuştuğunu Bilmeyen, Saygısız,Anlayışsız Adamın Biridir Kendisi…

CAHİLLİK ETTİM…
Onunla Kavga Dövüş İçerisinde Yıllarımız Geçerken İki Çocuk Daha Yaptık. Açıkcası Onları Cahillikten Dünyaya Getirdim, Şimdiki Aklım Olsa Kesinlikle Korunur, Çocuk Yapmazdım. Yıllar Su Gibi Akıp Geçti Çocuklar Bir Bir Okula Başladılar. Turistik Bir Beldede Oturuyoruz Ve Burası Kışın Pek Sakin Olyor Esnafta Pek İş Yapamaz.
Çoğu, dükkanını Formaliteden Açıp Kapatır… O Esnaflardan Biri Olan Altan İle Tanıştım. Bizim Beldenin Kuyumcusu Olan Altan, Evli ve Benim Gibi 3 Çocuk Sahibiydi. Kendime Yatırım Amaçlı Bilezik Filan Alırken Tanıdım Onu Ve Bir Daha Kopamadım.

YAKALANMA KORKUSU…
Altan İle Birbirimize Bakarken Gözlerimizden Aşk Fışkırıyordu. Uzun Bir Süre Kendimizi Firenlemeye Çalıştık Ama Olmadı. Gözlerimizi Ruhumuzun Derinliklerine Doğru Aktı. Konuşmadan Anlaştık, Yani Birbirimizi O KAdar Çok Sevdik ! Altan İle Aramızda Sevgi Olmasaydı Kocamı Aldatmazdım. Kocamda Bulamadığım Aşkı Buldum Onda… Doğru Dürüst Hiç Konuşmadık, Altan Beni Birgün Yemeğe Davet Etti. Küçük Bir Beldede Yaşadığımız İçin Bunu Kabul Edemedim. Bizi Mutlaka Görürler Ve Kocama Haber Verirlerdi. Bu Yüzden Ev Ortamında Buluşmamızın Uygunluğunu Dile Getirdim. Oda Rahmetli Annesinin Boş Duran Evinin Uygun Olabilceğini Söyledi. Evi Tarif Etti. Zaten Bizim Evin 2 Sokak Ötesinde Eski Bir Yapıydı. Gelen Giden Yoktu. Altan İle Saatini Kararlaştırdık. O Gece Gözüme Bir Damla Uyku Girmedi. Dön Sağa, Dön Sola Geceyi Zor Sabah Ettim.
Erkenden Kalkıp Hamdiyi İşe Yolcu Ettikten Sonra Çocuklarıda Hazırlayıp Okula Götürdüm. Okul Dönüşünde hiç Kendi Evime Girmeden Altan İle Buluşacağımız Anne Evine Gittim, Kapı Aralıktı..

BELİMDEN KAVRADI…
Usulca İçeri Girdim, Baktım Cam Kenarında Oturuyor. Beni Bleimden Kavradığı Gibi Kendine Doğru Çekip Öpmeye Başladı. Narin Dokunuşları, Arzulu Öpüşleri İle Aklımı Başımdan Kaçırdı Ve Onun Kadını Oldum. Altan’la Seviştiğim Dakikalarda Bambaşka Bir İnsan Oldum. Gerçek Anlamda Kadınlığımın Farkına Vardım. Cinsellik Meğer Ne Kadar Güzel Bir Olaymış da Benim Haberim yokmuş. 3 Çocuk Annesi Bir Kadın Olmama Rağmen, İlk Kez Gerçekten Cinsel Doyuma Ulaştım. Bu Belki Kocamın Başarısızlığından Kaynaklanıyordu Belkide Benim Onu Sevmeyişimden, Bilmiyorum Ama Bildiğim Bir Gerçek Varsa Oda; İsteklerimi Sadece Altan Karşılayabiliyor.

FARKLI DÜNYALAR…
Tensel Uyumumuz Süper. Onunda Bana Aynı Hisleri Yaşadığını Belli Etmesi Beni Daha M
sohbet

Bir Cevap Yazın

