Otobüste ayarladım evde siktim

Merhaba.Ben 17 yaşında 1.70 boyunda esmer biriyim
Size Otobüste Başlayan bi anımı anlatmak istiyorum.Bir gün Sbah okula gitmek için evden çıktım ve otobüs bekleme duragına geldım.Neyse cok gecmeden otobus geldı ve bındım.Camın Kenarındaki boş bi kolutuga oturdum ve telfonumu cıkarıp oyun oynuyordum.sonra baktımki yan koltugumda bi tane güzel mi güzel kız liseli galiba beni kesiyordu.Bnde boş dururmuyum.:) Yanı boştu gittim ve yanına otura bilirmiyim güzel bayan dedim.oda evet dedi.Yanına oturduktan sonra bacaklarına baktım kısa bir mini etek giymiş ve altında külotlu çorabıda yoktu ve bunu görünce benim 18 cm lik harekete geçti.Kız bunu fartketmişti.Neyse sohbet etmeye başladık.Zaten Otobüs boştu biz en arkadaydık en önde 3 kişiş vardı okadar. kızın adı seda idi.ben tabi iltifat etmeye başladımkıza .kız da bundan hoşlanmıstı. o da okula giyordu herlade.kız bana demezmi bugün okulu cok ekesim var.bende olum fırsat bu fırsat istersen beraber ekelim deidm kı da kabul etti.Ve otobüsten indik.Seda çok ama çok sexi bir kızdı.ben dedimki bildiğim güzel bir yer var istersen gidelim ,olur dedi .o da sikiş istiyordu ben gibi belliydi.bizim ev boştu annem ve babam zaten memlkete gitmişlerdi .neyse eve geldik .ve hemen salona geçtik çok güzelsin deyip dudaklarına sarıldım.o karşılık verince öpüşerek üstümüzü çıkartmaya başladık.kırmızı sütyen ve küloduyla daha çekiciydi.nerden baksan 5 dk öyle öpüştük.sonra külodunu çıkardı ve bende bütün elbiselrimi çıkardım yarrağımı verdim ağzına.yalamaya başladı.bakireyim dedi ama iti yalıyordu.neyse domal dedim ve duvara yasladım.yarramı türküreldikten sonra götüne vazelin srüdm kaygan oldu ve yavaşça sokmaya başladım .4-5 dk gidip geldim taşşşaklarımda şak şak sesler geliyodu soktukca. yarrağımı çıkardım ve amınıda isterim dedim.o zevkten bayılacaktı artık tmmm dedi ve sırtüstü yatırdım ve amı kılsız dı ve emmeye başladım .o kadar zevk aldıki çıldırdı.yarramı soktum ve daha hızlı gidip gelmeye başladım. o kadar fazla cıglık attıki az da komsular duyucaktı.o zevkten boşaldı bende 2 dk sonra yarramı cıkardım ve agzına koyunca bosaldım.tum menılerımı yuttrudum.neyse banyoya gırdık ve tekrar opusmeye basşladık.artık sevgilimsin diyordu bana.ben bunu bi güzel yıkadım ve tekerar öpüşmeye başladık. ustumuzu gıyındık ve tv izlemeye basladık .o tv izliyordu ama benm yarram da hala inmemişti.bu tv ye bakarken bn hem memelerıne ellıyor bende dudaktan opuyordum.sonra yatak odasına gııtk ve ustumuzu cıkardık gene.yataga yattık ve sadece sevişiyorduk.öylece orda uyuduk.kalktık baktımki saat baya geç olmuş bunu öperek uyandırıdm .ve hemen gıyınıp gıtmem lazım dedi bende tmm diyip son bi kez doya doya dudaktan öptüm .artık gızlı gızlı bulusup tenha yerlerde durmadan sıkısıyoruz herkese bay bay
sohbet

Bir Cevap Yazın

